پینه دستان

پینه دستان


دبیرکل کانون عالی شورای اسلامی کار کشور گفت: وضعیت معیشتی کارگران با افزایش ۱۰۰ درصدی دستمزد نیز بهبود نمی‌یابد، بلکه این بهبود در صورت کاهش قیمت تمام شده و تورم میسر می‌شود.

رحمت‌الله پور موسی  درخصوص افزایش دستمزد کارگران، گفت: در حال حاضر چنانچه حقوق کارگران تا سقف صد درصد افزایش پیدا کند وضعیت معیشت کارگران بهبود نمی‌یابد، اما با توجه به وعده‌های وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در خصوص اجرای برنامه‌های علمی به منظور کاهش قیمت تمام شده و افزایش توان قدرت کارگران، امیدواریم در سال آینده وضعیت معیشتی کارگران بهبود یابد.

وی اظهار کرد: با توجه به بحث توان کارفرمایان، اهمیت نیروی کار و اشتغال، نهایتا مقرر شد دستمزد کارگران در سال آینده ۲۵ درصد افزایش پیدا کند، علاوه بر این مقدار،  چهار درصد نیز در قالب افزایش بن کارگری و پایه سنوات به منظور بهبود وضعیت معیشت کارگران به دستمزد آنان اضافه خواهد شد.

پورموسی در خصوص وضعیت برنامه‌های وزارت تعاون و کار رفاه اجتماعی گفت: احتمالا جلسات شورای کار از ابتدای سال آینده برگزار شده و ارتباط بین مزد و بهره‌وری و سازوکارهای این حوزه بررسی و دست واسطه‌ها قطع خواهد شد.

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نویسنده: احسان سهرابی ׀ تاریخ: پنج شنبه 7 / 1 / 1393برچسب:, ׀ موضوع: <-CategoryName-> ׀

CopyRight| 2009 , www.pinehdast.ir.LoxBlog.Com , All Rights Reserved
Powered By LoxBlog.Com | Template By:
NazTarin.Com